veelgestelde vragen

vragen over tickets

Ik krijg mijn tickets niet besteld. Wat nu?

Probeer je online tickets te bestellen maar loop je ergens vast, aarzel niet om contact op te nemen met het cultuurhuis waar je tickets probeert te kopen. Zij helpen je zo snel mogelijk verder. Neem een kijkje op onze ticketpagina voor meer informatie.

 

Het concert is uitverkocht. Kan ik toch nog een ticket kopen?

Je greep net naast een ticket. Omwille van veiligheidsredenen worden er geen extra bezoekers meer toegelaten dan oorspronkelijk voorzien is. Voor sommige concerten voorzien we een wachtlijst. Het kan gebeuren dat er kort voor het concert opnieuw enkele tickets beschikbaar zijn. Hou onze website goed in de gaten. Wil je er zeker van zijn dat je erbij bent? Bestel tijdig je tickets! 

 

Ik ben mijn ticket verloren. Wat nu?

We raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met het verkooppunt waar je je tickets kocht. Zij kunnen je bestelling opzoeken en je een nieuw ticket bezorgen. Vermeld de naam en het emailadres van de persoon die de bestelling plaatste. Neem een kijkje op onze ticketpagina voor meer informatie.

 

Het concert is afgelast. Krijg ik mijn geld terug?

Jammer genoeg kan het gebeuren dat een concert niet doorgaat. Indien het concert is afgelast, wordt er een voucher aangeboden of ontvang je een terugbetaling. Het verkooppunt neemt contact op met alle ticketkopers.

 

Ik heb een specifieke vraag over mijn ticket. Waar kan ik terecht?

Voor ticketgerelateerde vragen neem je best rechtstreeks contact op met het verkooppunt. Zij kunnen je als eerste de correcte informatie bezorgen. 
 

vragen over het concert

Wat is de algemene zaal policy?

Kom op tijd! Van zodra de voorstelling begint, is het niet meer mogelijk om de zaal te betreden. Indien er een pauze is voorzien, kan je dan aansluiten.

 

Ik wil niet gefotografeerd worden. 

Bij de aankoop van je ticket geef je de organisaties toestemming om je te fotograferen. Wil je liever niet in beeld gebracht worden? Contacteer ons via info@klarafestival.be.

 

Mag ik zelf beelden maken van de voorstelling?

In elke concertzaal is het verboden om foto -en videobeelden te maken van de voorstelling. Onze huisfotograaf zal voldoende beelden maken die je achteraf via onze social media kanalen en onze website kan bewonderen.

 

100% genieten van het concert. Dat kan zonder gsm.

Onze artiesten doen er alles aan om je optimaal te laten genieten. Gsm-geluiden vormen daarbij een onwelkome afleiding. Daarom vragen we je om je geluid voor de voorstelling uit te schakelen. Samen in alle rust genieten van het concert genieten, daar doen we het voor.

 

Is er een programmaboekje beschikbaar?

Uit ecologische -en epidemiologische redenen opteren we ervoor geen papieren programmaboekjes aan te bieden. Een digitale versie is enkele dagen voor het concert beschikbaar via onze website. Aan de ingang kan je ook een QR-code scannen om het programmaboekje te raadplegen.
 

bereikbaarheid

Alle concerten gaan door op een locatie die ook bereikbaar is met het openbaar vervoer. Daarnaast is er voldoende parkeergelegenheid in de ruime omgeving. Meer praktische informatie per locatie vind je terug bij ‘praktisch’ op onze website.